Probleemide lahendamise tasandid lapsevanema/õpilase jaoks: kelle poole tuleks esmaselt pöörduda, olenevalt probleemist:
- Klassijuhataja ja/või aineõpetaja.
Kui lapsevanema ja klassijuhataja/aineõpetaja vestlus ei anna soovitud tulemust, kutsuda kokku ümarlaud, kuhu kaasata vajadusel mõni juhtkonna liige (õppetoe juht, õppejuht jne).
Kui probleem puudutab suuremat arvu kui pooled pered klassis, siis kokku kutsuda klassikoosolek, kaasates vajadusel juhtkonna liige.
- Õppejuht ja/või tugimeeskond.
Õppejuhid tegelevad õppekorraldusega.
Õppetoe juht toetab ja koordineerib haridusliku erivajadustega õpilaste õpet koolis koostöös lastevanemate, õppetoe meeskonna, õpetajate ning kooliväliste partneritega.
Õppetoe meeskond: koolipsühholoogid, eripedagoogid, õpilasnõustaja.
- Haldusjuht.
Haldusjuht tegeleb kooli sisustuse ja territooriumi heakorra, ehitustegevuse, toitlustuse ja hoolduse teemadega koostöös tehnilise personali, puhastusteenindajate ja köögi personaliga.
- Direktor vastutab kooli juhtimise ja toimimise eest.
- Hoolekogu koosneb pedagoogide, valla- või linnavolikogu, vanemate, vilistlaste ja kooli tegevust toetavate organisatsioonide esindajatest, kelle ühiseks tegevuseks on kooli õppe- ja kasvatustegevuse jälgimine ning õppe- ja kasvatustegevuseks paremate tingimuste loomisele kaasaaitamine.
Kontaktid on leitavad kooli kodulehel.